ליווי בהגשת ערעור לתוצאות מכרז גפ"ן

שירות הערעורים מיועד לעסקים שהגישו תוכנית למכרז גפ"ן, אך קיבלו דחייה וזקוקים לסיוע בהגשת ערעור.

השירות מתמקד בבחינה מחודשת של ההגשה המקורית, זיהוי נקודות לשיפור, דיוק והגשת מסמכים נדרשים בהתאם לתקנות המכרז.

פרטי השירות:

זכאות לערעור

ניתן לערער כל עוד המכרז פתוח, רק עבור הסל בו התבצעה הדחייה ולא על התוכנית כולה.

תנאים והגבלות בערעור

במסגרת הערעור, אין אפשרות להחליף סלים בתוכנית אלא רק לדייק ולתקן תשובות, או להוסיף מסמכים חסרים.

תדירות הערעור

  1. ניתן להגיש ערעור פעם אחת בלבד על כל סל בו נתקבלה דחייה.
  2. הערעור אפשרי עד 10 ימים מקבלת התשובה על דחיית הבקשה.

הערות ודגשים :

  • משך המפגש – עד 60 דקות.
  • מיקום המפגש – דיגיטלי, באמצעות פלטפורמת Zoom.
  • התחייבות – אין התחייבות לכך שהערעור יתקבל.

מחירים:

  • לקוח חדש: 950 ₪ (לא כולל מע"מ).
  • לקוח שנעזר בשירותי הייעוץ שלנו במכרז הנוכחי: 550 ₪ (לא כולל מע"מ).

הסכם התקשרות - לשירותי יעוץ וליווי מכרז גפ"ן-
שירות של: הגשת ערעור למכרז גפ"ן

מסמך התקשרות - לשירותי יעוץ וליווי מכרז גפ"ן שנערך בתאריך 25/04/2025 20:29

בין: סטיב טלאור
ע.מ 025735754
( להלן – "נותן השירות")

לכן הסכימו הצדדים כדלקמן :
1) "נותן השירות" מצהיר כי יש לו את הניסיון והמיומנות לייעץ להגשה של שירותים חינוכיים, למכרז גפ"ן נובמבר 2024.
2) הלקוח מצהיר כי כל הפרטים ו/או הנתונים ו/או החומרים שיציג בפני נותן השירות במהלך הליווי וכן המסמכים והתעודות, תוכנם אמת והאחריות לאמיתות המסמכים ולנכונותם חלה על הלקוח באופן בלעדי.

הגשת ערער למכרז גפ"ן
הגשת ערער למכרז גפ"ן כוללת

  • בחינה מחודשת של ההגשה המקורית אל מול תשובת משרד החינוך. הבנת הסיבות לדחיה.
  • הוספת מסמכים רלוונטיים לפי הצורך.
  • ניסוח תשובה מנומקת בהתייחס לסיבות לדחיה

דגשים חשובים:

  • השירות המוצע בהצעה זו הינו יעוץ והכוונה בלבד. בכל שאלה משפטית, כספית או ביטוחית יש לפנות לבעל מקצוע מוסמך.
  • כל המפגשים מתקיימים אונליין
  • • אין ביעוץ זה התחייבות לזכייה בערער.
  • במקרה בו במהלך הליווי מתגלעות מחלוקות בין נותן השירות, קרי סטיב טלאור, ללקוח, רשאי נותן השירות, לסיים את ההתקשרות עם הלקוח באופן מידי בהודעה בווטסאפ.
  • במקרה זה רשאי נותן השירות להשיב ללקוח את התשלום אשר שולם ונפרע על ידיו. ובכך הלקוח מוותר על כל טענה או תלונה כלפי נותן השירות.
  • אם הלקוח מבקש לסיים את ההתקשרות לאחר שזו התחילה (התקיימה לפחות שיחת טלפון אחת), לא ינתן כל החזר כספי.
  • הלקוח מצהיר כי כל הפרטים ו/או הנתונים ו/או החומרים שיציג בפניי במהלך הליווי וכן המסמכים והתעודות, תוכנם אמת והאחריות לאמיתות המסמכים ולנכונותם חלה על מזמין העבודה
מאשר בזאת שקראתי את כל הסעיפים:
דילוג לתוכן