חבילת גולד

הפתרון המקיף לשיווק במוסדות חינוך

חבילת גולד נועדה לעסקים החינוכיים שיש להם תוכנית לימודים או מוצר ומעוניינים לפרוץ לשוק החינוך או להרחיב את מאגר הלקוחות שלהם. זוהי חבילה מקיפה וקבועה, שמספקת חשיפה רחבה במגוון פלטפורמות שיווקיות, תוך ליווי מקצועי שמותאם לצרכים הספציפיים שלכם.

למה לי ליווי צמוד 

חבילת שיווק גולד נועדה לבעלי תוכניות לימוד ומוסדות חינוכיים השואפים לזרז את הדרך להצלחה בשוק החינוך, מבלי לעבור שנים של טעויות וניסיונות. אם אתם רוצים לחסוך זמן יקר, להימנע מהטעויות שהיו לנו בשנים של ניסיון, ולהשיג תוצאות מרשימות בתוך שבועות או חודשים – חבילת גולד היא הפתרון המושלם עבורכם. בעזרת כלים מתקדמים, מידע מקצועי ושיווק ממוקד, תקבלו ליווי מקצועי שמקצר את הדרך להצלחה ומבטיח תוצאות מיידיות.

חיסכון בזמן יקר

החבילה מקצרת לכם את הדרך להצלחה – במקום להשקיע שנים בניסיונות ובטעויות, תקבלו תובנות וכלים שמביאים לתוצאות בתוך שבועות או חודשים.

תוצאות מיידיות

באמצעות שיווק ממוקד ומקצועי, אתם מקבלים חשיפה רחבה למוסדות חינוך שמגיעה אליכם במהירות, מה שמוביל להגברת הפניות והצלחות עסקיות כבר בשנת הלימודים הקרובה

ליווי מקצועי ואישי

עם ניסיון של מעל 25 שנה בתחום, תקבלו ליווי צמוד שמותאם באופן אישי לצרכים שלכם. אני מלווה אתכם בכל שלב, מחדד את המסר השיווקי ומספק כלים פרקטיים להצלחה.

חשיפה בשוק החינוכי

החבילה כוללת פרסום במגוון ערוצים – ממאגרי תוכניות לימוד ועד פלטפורמות שיווק מובילות – כך שהתוכנית שלכם תגיע למנהלי בתי הספר המתאימים ותתבלט בשוק עמוס בתוכניות.

מה כוללת חבילת גולד?

בתחילה נבצע תהליך אפיון שבו נתאים את המוצר או תוכנית הלימוד שלכם לצרכי בתי הספר השונים. נתרגם את הערך המוסף שלכם לשפת הלקוח – נשתמש במונחים ובהגדרות המקצועיות שמדברות אליהם, כך שהמסר שלכם יהיה ברור, מושך ומותאם לאתגרים הספציפיים של המוסד.

לאחר מכן נתחיל לזרוק לים החינוכי "רשתות" שיווקיות.

אימיילים שיווקים

  • דיוק ועריכה של דף נחיתה מקצועי:
    דף נחיתה של הלקוח יעבור מתיחת פנים ויישלח לכ-2000 כתובות אי-מייל אישיות של אנשי מפתח במוסדות חינוך, עם מסר שיווקי ממוקד שמציג את היתרונות של המוצר שלכם.

ווטסאפים שיווקיים

  • הודעות ווטסאפ מותאמות אישית:
    שליחת הודעות ווטסאפ עם מסרים שיווקיים נעימים ומזמינים ל-2000 טלפונים של אנשי חינוך, שמטרתן להניע את הקהל לפעולה.

שיחות Follow-Up

  • כל לקוח יקבל טבלת טלפונים עדכנים ארצית של מוסדות חינוך לפי פילוח אישי (בהתבסס על שיח האפיון)
  • בניית תסריט שיחה מדויק שנועד למנוע התנגדויות ולעודד רכישת המוצר

פרסום בפיסבוק

  • ניהול קמפיין פרסום אורגני, הכולל 10 פוסטים אחד בשבוע (ללא ממומן), שמטרתם להגדיל את החשיפה של המותג שלכם ולהעביר את המסר השיווקי בצורה עקבית ורלוונטית.

בחינת אתר האינטרנט

ניתוח ושדרוג האתר:
נבצע בדיקה מקצועית של אתר האינטרנט הקיים שלכם ונעניק משוב מפורט לדיוק, שדרוג והתאמתו למסרים השיווקיים, כך שהאתר יהיה כלי מכריע בהצגת המוצר שלכם.

עדכונים שוטפים

מידע על ירידים ואירועים חינוכיים: קבלת עדכונים רציפים על ירידים ואירועים מרכזיים בתחום החינוך בכל הארץ, על מנת שתוכלו להיערך ולהופיע במקומות הרלוונטיים בזמן אמת.

סרטונים שיווקים

עיצוב ועריכה של 2 סרטונים שיווקים המותאמים למשלוח לווטסאפ ולמשלוח באי מייל, מבוססים על תמונות וסרטונים של הלקוח

פרסום בקטלוג 100

הופעה מובלטת בקטלוג 100: הצגת התוכנית שלכם בקטלוג 100 – הקטלוג הפרסומי של תוכניות לימוד – עם הדגשה מיוחדת. הקטלוג מופץ באופן דיגיטלי ל-2000 מוסדות חינוך ובאופן פרונטלי ל-500 מוסדות, ובכך מעלה את הסיכויים שלכם להגיע לקהל יעד ממוקד ואיכותי.

אבני דרך בקמפיין

התהליך מתחיל בשיחה מעמיקה לתיאום ציפיות, בה נלמד את המוצר שלכם, נברר מה נדרש מכם כספקים כדי שהתהליך יתבצע במהירות וביעילות, ונפרט לכם מה תקבלו בכל שלב.

שלב ראשון 

מיד עם חתימת החוזה

  • התהליך מתחיל בשיחה מעמיקה לתיאום ציפיות, בה נלמד את המוצר שלכם, נברר מה נדרש מכם כספקים כדי שהתהליך יתבצע במהירות וביעילות, ונפרט לכם מה תקבלו בכל שלב.

 

שלב שני

החל מה-1 למרץ 2025

  • פעילות: שליחת המייל הראשון והודעות ווטסאפ ראשוניות.
  • מטרה: ליצור את הפתיחה לשיווק ולהציג את המסר השיווקי בצורה ממוקדת ומקצועית.

 

שלב שלישי

החל מה-20 באפריל 2025

  • פעילות: השקת הקמפיין בקטלוג 100 והתחלת פרסום אורגני בפייסבוק.
  • מטרה: להגדיל את החשיפה והנראות של התוכנית שלכם בקרב מוסדות חינוך באמצעות פלטפורמות ממוקדות.

שלב רביעי

החל מה-1 במאי 2025

  • פעילות: קיום שיחות Follow-Up עם בתי ספר, בהתאם לסדר העדיפויות, במטרה להעמיק את הקשר ולדחוף לקיום פגישות אישיות.
  • מטרה: להבטיח שהמסר שלכם יגיע למקבלי ההחלטות בזמן הנכון ויביא לתוצאות הרצויות.

שדרוגים לחבילת גולד (אופציונליים)

חבילת גרפיקה לעסק הכוללת: עיצוב לוגו, עיצוב דף נחיתה חדש.

בניית אתר אינטרנט מותאם לקהל החינוך 

קמפיין פייסבוק וגוגל ממומן – להגדלת החשיפה והגעה ממוקדת.

אחריות הלקוח במסגרת השירות:

  • עמידה בלוחות הזמנים של הקמפיין השיווקי.
  • הכנת דף נחיתה – במידה ואין ברשותכם, ניתן להזמין שירות עיצוב וגרפיקה דרכנו.
  • שליחת 20 תמונות שיווקיות של העסק לשימוש בקמפיין הדיגיטלי.

עלות ומידע נוסף:

עלות החבילה: 18,500 ₪ (לא כולל מע"מ).

  • החבילה כוללת את כל השירותים המפורטים לעיל – אין אפשרות להזמין חלק מהשירותים בלבד.
  • תחילת העבודה מותנת בתשלום מראש ובחתימה על חוזה התקשרות.
  • כל התקשורת בין הלקוח לחברה תתבצע באמצעות פלטפורמות כגון ווטסאפ וגוגל מיט.
  • קמפיין השיווק מהווה כלי עזר נוסף ואינו מחליף את עבודת השיווק העצמאית שלכם; אין התחייבות להגדלת כמות הלקוחות או הפניות.

 

קבעו פגישה ראשונית להתחלת התהליך:

הזינו שם מלא*
הזינו טלפון*
הזינו דוא"ל*
דילוג לתוכן