שירות VIP – פתרון מקיף להגשה למכרז גפ"ן

שירות VIP נועד לעסקים הזקוקים לתמיכה מלאה בפיתוח ובהגשת תוכנית לימודים חדשה למכרז גפ"ן, כמו גם לעסקים המעוניינים בשירות שיכין לתוכנית קיימת את כל הנדרש להגשה והם רק ילחצו על כפתור 'שלח'.

השירות מספק ליווי מלא מתחילת הדרך ועד סופה, מותאם לעסקים שאין ברשותם תוכנית לימודים פעילה, או שאין ברשותם זמן להגיש אותה באופן עצמאי, או שנתקלים בקשיים טכנולוגיים בהגשתה במערכת.

מה התכנית כוללת בקצרה

הצטרפו לשירות ה-VIP וקבלו ליווי צמוד ומקצועי שיסייע לכם בבניית תוכנית לימודים ברמה גבוהה, המותאמת לדרישות השוק ולמכרז גפ"ן

פיתוח והקמת תוכנית לימודים

הצטרפו לשירות ה-VIP וקבלו ליווי צמוד ומקצועי שיסייע לכם בבניית תוכנית לימודים ברמה גבוהה, המותאמת לדרישות השוק והמכרזים החינוכיים.

רישום התוכנית למאגר התוכניות (המסלול הכחול)

תוכנית אחת בנויה בהתאמה מראש להגדלת הסיכויים להתקבל למכרז.

רישום התוכנית למכרז גפ"ן

בחירה של של עד 3 תתי סלים מתאימים ומילוי כל פרטי המכרז הנדרשים (בהינתן עמידה בתנאים)

חתימה על כל התצהירים המחייבים עורך דין, ללא עלות נוספת.

מענה מקצועי לכל שאלות המכרז

ליווי בכל שלב ומתן הדרכה צמודה על "היום שאחרי" המכרז

ערעורים במידת הצורך

חבילת ה-VIP כוללת הכנה והגשת ערעור למכרז (עד ל-3 תתי סלים).

פגישת ייעוץ בנושא שיווק

פגישת ייעוץ חינמית בתחום שיווק התוכנית החל מחודש מרץ 2025.

אבני דרך בליווי

תחילת התהליך כוללת שיחה מעמיקה שבה נקיים תיאום ציפיות בדבר התהליך. מה נדרש מכם כספקים בכדי שהתהליך יתקיים במהירות וביעילות ומה תקבלו בכל שלב.

כחלק משירות ה-VIP, תקבלו ליווי אישי להגשת המכרז, כולל מענה מהיר על שאלות, הנחייה מדויקת במילוי טפסים (כן, יש טפסים שרק אתם יכולים למלא) והנחיה בכל שלב בתהליך. השירות ניתן בזמינות גבוהה עם מענה מקצועי לכל שאלה, כך שתוכלו לעבור את התהליך בצורה חלקה ונטולת לחצים.

פגישה ראשונה

פתיחת ספק במערכת החינוך הינו התנאי הראשוני לעבודה עם מערכת החינוך.

שלב זה הינו שלב טכני שבו אתם נדרשים להזנה של פרטי העסק שלכם, פרטי התקשרות וכדומה.

אנו נספק לכם את ההנחיות והדרישות לפתיחת תיק ספק וקבלת סיסמא למערכת.

לאחר קבלת הסיסמא ניתן לתאם פגישה ראשונה לתחילת תהליך למסלול הכחול

בשיחה זו תקבלו מסמך עם 'שיעורי בית קצרים' להכין למפגש הבא (שם לתוכנית, טלפונים של ממליצים וכדומה).

האישור לפתיחת תיק הספק נמשך בין מספר שעות למספר ימים בודדים.

פגישה שניה

המסלול הכחול הינו השלב הראשון בכדי לגשת למכרז גפ"ן (המסלול הירוק).

כל דבר שייכתב במסלול הכחול ישפיע על ההגשה למסלול הירוק, על כן, במפגש זה נקדיש זמן לדייק את המלל באופן כזה שיתמוך בפרטי התוכנית שתוגש בשלב הבא.

נעבור על שיעורי הבית שהכנתם… נדייק אותם ונזין את הפרטים למערכת הממוחשבת.

האישור שהתקבלתם למסלול הכחול נמשך בין מספר שעות למספר ימים

פגישה שלישית

הגשה למסלול הירוק: בהתאם לחזון ולמטרות אותם דייקנו בשלב הקודם, אנו נבנה עבורכם את כל המסמכים הנדרשים להגשה, כולל הכנת התוכנית הפדגוגית, מענה לשאלות המכרז, כתיבת הסילבוס ועוד.

צוות מקצועי של כותבים ואנשי תוכן יפרק ויבנה מחדש את התוכנית שלכם ברמה הגבוהה ביותר, תוך הקפדה על כללי המכרז ודרישות משרד החינוך.

דגש מיוחד יושם על בהירות, מקצועיות ומיתוג שיחזק את ההצעה שלכם.

אנו נבחר 3 תתי סלים בהם נזהה את הסיכוי הגבוה ביותר להתקבל למכרז ונכוון את המאמצים שלנו לשם.

לסיום תקבלו 'שיעורי בית קצרים':

  1. לאסוף מסמכים ('נספחי הצהרה')
  2. לאסוף תעודות רלוונטיות.
  3. לאסוף מכתבי המלצה

שליחת הקלטה של המפגש ללקוח

פגישה רביעית

הזנת הנתונים למערכת הממוחשבת.

כל מסמך יעבור בקרת איכות ועריכה קפדנית, כך שהמסמכים יהיו מלוטשים ומקצועיים. נערוך בדיקה מחודשת של ניסוחים, ודאות בהתאמת המסרים, וודאות שההצעה שלכם משדרת אמינות ומקצועיות. צוות העורכים שלנו יבדוק את המסמכים מחדש על מנת לוודא שכל הפרטים ברורים, ומוכנים להגשה לפי הסטנדרטים הגבוהים ביותר.

נעבור על כל החומר בסדר הבא:

  1. בדיקת טפסי ההצהרה (הנספחים) תיקונים ודיוקים והזנה למערכת.
  2. בדיקת התעודות שאספתם והתאמה לתנאי הסף בסל הנבחר.
  3. בדיקת ההמלצות, ותיקונים אם צריך.
  4. הזנת הסילבוס למערכת.
  5. הזנת התשובות למערכת.
  6. מילוי מחירון ואזורי פעילות.
  7. הגשה לעוד 2 סלים.
  8. סיכום והסבר מה צפוי בשלב הבא.

שליחת הקלטה של המפגש ללקוח

ליווי ומעקב

לאחר ההגשה, אנו נמשיך לעמוד לצדכם ולעקוב באופן פעיל אחר סטטוס המכרז. נעדכן אתכם בזמן אמת על כל התפתחות ונענה על שאלות נוספות שיצוצו, כך שתהיו עם יד על הדופק בכל רגע. נציע תמיכה נוספת בהבהרות או השלמות נדרשות במידת הצורך.

אחריות הלקוח במסגרת השירות:

  • פתיחת יוזר וקבלת סיסמה למאגר התוכניות של משרד החינוך.
  • בחירת שם לתוכנית.
  • חתימה על טפסי ההצהרה של המכרז.
  • איסוף 3 מכתבי המלצה.
  • איסוף תעודות לפי דרישות המכרז.
  • הזנת פרטי עובדי התוכנית למאגר הגפ"ן.
  • השתתפות בפגישות עבודה ובתיאום עם היועץ.
  • שליחת המכרז במערכת בלחיצת כפתור "שלח".

סיוע בהגשת ערעור

במידה והבקשה לא תתקבל, אנו נסייע בהכנת ערעור ונבדוק יחד את הסיבות האפשריות לדחייה. נערוך את המסמכים הנדרשים, נגיש את הערעור בצורה מקצועית ונפעל כדי להציג אתכם באופן שממקסם את הסיכויים שלכם להצלחה בשלב הערעור.

עלות ומידע נוסף

התכנית כוללת את כל השלבים שתוארו לעיל (אין אפשרות לבחור חלק מהשירותים).

כל מסמכי התצהיר המחייבים חתימה של עריכת דין- הנם ללא עלות נוספת

השירות מקיף ומאפשר לכם להתמקד בתוכן ובמהות, בזמן שאנו נדאג לכל הפרטים הקטנים והדרישות הפורמליות.

עם שירות ה-VIP תוכלו להתמקד במה שחשוב באמת – יצירת ערך חינוכי משמעותי, כשאנו נלווה אתכם באופן מלא ומקצועי בדרך להגשמת מטרותיכם במערכת החינוך.

עלות השירות: 14,500 ש"ח (לא כולל מע"מ).

נשמח לתאם שיחה ראשונית להיכרות מעמיקה עם התוכנית, המסלול, והכלים שיבטיחו את הצלחתכם.

  1. כל מפגש הינו עד 60 דק'
  2. התקשורת בין הלקוח לחברה מתקיים על בסיס פלטפורמת הווטסאפ וגוגל מיט. 
  3. חשוב לזכור שכל השירותים הניתנים הנם שירותי יעוץ בלבד בסופו של יום מדובר במכרז משפטי אישי שאסור לאיש להגיש במקומכם.
  4. אין התחייבות לזכייה במכרז.

הסכם התקשרות - לשירותי יעוץ וליווי מכרז גפ"ן-
שירות של: ליווי VIP

מסמך התקשרות - לשירותי יעוץ וליווי מכרז גפ"ן שנערך בתאריך 25/04/2025 20:25

בין: סטיב טלאור
ע.מ 025735754
( להלן – "נותן השירות")

לכן הסכימו הצדדים כדלקמן :
1) "נותן השירות" מצהיר כי יש לו את הניסיון והמיומנות לייעץ להגשה של שירותים חינוכיים, למכרז גפ"ן נובמבר 2024.
2) הלקוח מצהיר כי כל הפרטים ו/או הנתונים ו/או החומרים שיציג בפני נותן השירות במהלך הליווי וכן המסמכים והתעודות, תוכנם אמת והאחריות לאמיתות המסמכים ולנכונותם חלה על הלקוח באופן בלעדי.

ליווי VIP

שירות זה כולל:

  • הגשה למסלול הכחול (תוכנית אחת) במידה והתוכנית עדיין לא שם. כולל התאמת התקציר לתתי הסלים העתידים במכרז.
  • כתיבת סילבוס (יחד עם זמינות הלקוח לשאלות)
  • מענה מותאם לכל שאלות המכרז (יחד עם זמינות הלקוח לשאלות)
  • בחירה של עד 3 תתי סלים (בהינתן עמידה בתנאי הסף) לתוכנית אחת.
  • כתיבת ערער (במידה וצריך)
  • בנק שעות יעוץ למפגשים אונליין – עד 8 שעות יעוץ (עד 31/3/2025)
  • פגישת יעוץ חינם בתחום שיווק התוכנית (החל מחודש מרץ 2025)

דגשים חשובים:

  • השירות המוצע בהצעה זו הינו יעוץ והכוונה בלבד. בכל שאלה משפטית, כספית או ביטוחית יש לפנות לבעל מקצוע מוסמך.
  • כל המפגשים מתקיימים אונליין
  • אין ביעוץ זה התחייבות לזכייה במכרז. כולל בערעור.
  • במקרה בו במהלך הליווי מתגלעות מחלוקות בין נותן השירות, קרי סטיב טלאור, ללקוח, רשאי נותן השירות, לסיים את ההתקשרות עם הלקוח באופן מידי בהודעה בווטסאפ.
  • במקרה זה רשאי נותן השירות להשיב ללקוח את התשלום אשר שולם ונפרע על ידיו. ובכך הלקוח מוותר על כל טענה או תלונה כלפי נותן השירות.
  • אם הלקוח מבקש לסיים את ההתקשרות לאחר שזו התחילה (התקיימה לפחות שיחת טלפון אחת), לא ינתן כל החזר כספי.
  • הלקוח מצהיר כי כל הפרטים ו/או הנתונים ו/או החומרים שיציג בפניי במהלך הליווי וכן המסמכים והתעודות, תוכנם אמת והאחריות לאמיתות המסמכים ולנכונותם חלה על מזמין העבודה
מאשר בזאת שקראתי את כל הסעיפים:
דילוג לתוכן